Privé administratie

Alle administratie in één heldere map met tabs is een must voor elk huishouden! Het geeft overzicht aan je financiële huishouding en je weet waar je aan toe bent.

Veel mensen hebben hun belangrijke papieren ‘ergens’ in een laatje liggen. Of ze hebben een grote hoeveelheid (bijvoorbeeld sterk verouderde polissen) in een uitpuilende ordner. Mocht er onverwachts iets met je gebeuren, is het maar de vraag of jouw nabestaanden de juiste gegevens kunnen vinden. Overzicht ontbreekt en er is op zo’n kritiek moment geen tijd om alles rustig uit te zoeken. Een vervelende situatie waar menig nabestaande over mee kan spreken.

Vanwege mijn ruime ervaring op administratie- en assurantiegebied zal ik je op professionele wijze helpen je administratie op orde te brengen. De werkwijze is helder: eerst gaan we opschonen en overzicht creëren. Daarna wordt alles per categorie in een ordner opgeruimd. Het wordt overzichtelijk en vooral overdraagbaar in onverwachte situaties. Een hele geruststelling!