Werkwijze

 

HOE WERKT HET?

  • De hulpvraag: Het eerste contact is vaak per telefoon of email. Ik zal vragen naar uw hulpvraag en de omvang en aard van de situatie. 
  • Intake gesprek: aar loop je tegenaan? Wat zou je graag willen? Hoe kan ik je helpen?
  • Kennismaking: klikt het tussen ons? Welke aanpak werkt goed voor jou en voor mij?
  • Aan de slag: we maken een plan. We stellen vast wanneer en hoe vaak ik kom, en wat we gaan doen.
Opruimen is keuzes maken: Wat bewaar ik en waar krijgt het een vaste plek? Wat gaat weg en waar naar toe?

Nazorg
Het is altijd lastig om niet weer terug te vallen in oude patronen. Daarom is het mogelijk om een terugkommoment af te spreken of een gelegenheid voor telefonische nazorg.

 
 

Tarieven

Uurloon bij particulieren is € 40,00 excl. 21% btw

De duur van de heenreis komt voor rekening van de klant. De terugreis neem ik voor mijn rekening. Bij afzegging binnen 24 uur van de afgesproken tijd zal ik 3 uur in rekening brengen, tenzij het om een overmachtssituatie gaat.